August 26, 2007

Tatoos and Piercings Galore

Posted in Art, Scary at 4:20 am by snag

Advertisements

32 Comments »

  1. Cristi said,

    man..

    thats freaky,,

    xxxx

  2. becky said,

    that`s completly messed up dude……!!!!!!

    FREAK

  3. Lorenzo said,

    what the hell were you thinking men get a life…

  4. milinda said,

    UR A FUCKKIN WIERD BIAT CAN U REALLY DO THAT I THOUGHT U COULDN,T GET SPIKES IN UR HEAD

  5. Victor said,

    men you are sick O.o
    u look

    omg
    and ppl call me psycho..and i just got one piercing
    but you..
    men
    thats not cool anymore
    look dude 2 3 or max 4 piercing are nice
    but spikes on ya head??
    you sick dude!
    dont u have a life or a family!?

  6. jorge said,

    you have just scared me more than the devil
    you are sickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    and your nose looks like a cows noseeeeeee
    man wht have you done to your self!!!!!!!!!!!!
    wwwwwwwwwwwwwwoooooooowwwwwwww

  7. sofia said,

    Ure a sick bastard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!how could you do that to yourself you look like the devil himself!!!!!!!!!!!!!!!!!!get a life u better be fuking messed up to do that to yourself!!!!!!!!!!!get a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dont go out anywhere you are going to scared everyone!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. carlo18 said,

    wey en buna onda no mames estas bien cabron y ke huevotes

  9. frank said,

    what a fucking cock head!!

  10. klau said,

    dude thats not even funny _—– u dont even look human at all

  11. gary said,

    your mother must be proud of you, you fucking wanker

  12. kaleigh said,

    thats is absolutly amazing..
    and kind of freaky ❤

  13. jessica said,

    you are fucking crazy what the hell you werre thinking man what the you and your mama was thinking……………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    buen i as ortien estuipto man you dont look human

  14. g said,

    wow
    thats cool

  15. Teepers said,

    I cannot belive all the intolorant ASSES on here. It’s obvious thats what he’s into. Let the lord judge him. For ye who judges is not free from sin. Honestly I can admire the craftsmanship and enginnering that had to go into an extensive facial project just as this. May not be my cup of tea, or anyone elses, but it’s his cup, how dare you urinate in it.

  16. blake 12 said,

    thats pretty mad

  17. rawr. said,

    omfg..
    thats hella creepy n gross..

    i never thought you could do some of that shit.. that you have on ur face..
    wow..

  18. alberto said,

    te pasas de verga esta bien culero ese pedo no te das miedo tu solo wei ni as de poder dormir aqgusto puto demente

  19. thong said,

    good luck finding a job!

  20. yvonne said,

    people why are you trippin he can do what ever he wants to do… if thats what he like then hey…shiit…. like u’ve never gone out their and done what you want even if its right or not

  21. CRAZY GiRL said,

    WoW i THiNK THiS iS KiNDA CooL… ToTALLY SomETHiNG HE iS iN To..AND EVERYoNE TALKiN SHiT NEEDS To BACK oFF CUZ WHo DA FUCK ARE U To JUDGE…i THiNK THiS PiCS AND HiS TATooS ARE REALLY BADAsS…
    **DoNT LET ANYoNE JUDGE Yoo..KEEP UR HEAD UP AND LET EVERYoNE SEE THiS MASTERPiECE
    PRETTY SURE iT WAS EXPENSiVE…LoL

  22. jaimie said,

    wow, i can’t even believe wat i’m seein! Dats so….wow….Good luck wit life….

  23. lily said,

    riiiiiiight, his face, his life, not yours.
    i dont like it, and you may not but seriously guys are you being self centered wankers or what.
    dont you wonder why he made the statement liek this, to get your fucking attention.

    its sick. its nasty, but its not on your face and people with peircings are cool, if not to the extreme.
    so yeah FUCK OFF (Y)

  24. adrian, gaston said,

    el tipo este esta re limado, debe de estar re poceso, para sufrir tanto para q lo combiertan en la burla de la ciudad…
    hay q estar pirucho para dañar y deformar su rostro asi, esto no es obra de satanas, esto es obra del consumismo… me da mucha bronca cuando la gente hac estas estupideces. un beso y un abrazo para todos los q leyeron mi mensaje…

  25. JESS FLOREZ said,

    DON’T EVEN LISTEN TO THESE FUCKING PPL MAN WHAT U DO IS YOUR BIZ AND IF PPL DONT FUCKIN LIKE IT SO WHAT THERE FUCKING STUPID .

  26. Cian said,

    man that shit is so fucking cool! like id never go that far with my mods but i love seeing people who really go all out with it!
    peope call me a freak for my mods like, but im nothing compared to him! haha

    all i have is my ears streched to 14, my septum, my medusa and the oposit labret!
    that shit is sick man!(in a good way)

    i hope he gets more tbh!
    what a legend

  27. laurie said,

    so sweet, did any off that hurt, u must be brave

  28. laurie said,

    dude i sell body jewelry……lol

  29. otto said,

    meine fresse is das ein hurensohn!!!!!!

  30. la caballota said,

    have u been on the worlds record.book yet…… cuz that shits crazy and u decerve a place in a famous book after all that fuckin money u paid and all the the pain u went thru lol enjoy and do anything u want till the lacst minute….

  31. :] said,

    Yeah, will everyone stop telling him to get a life?
    how would you even know if he had a life or not!?

    I love how most people who write hate mail are complete idiots.
    ha. :]

    And yeah, he likes it, and he probably has lots of friends who like it.
    And its not like its permanent.. some of it.
    the spikes on his head arent symetrical though. id be gutted if that was me.

    By the way, i dont like this, but i dont hate him for it.

  32. mike said,

    u r an absolute mutt who the fuk does that to themselves like honestly?? it looks fukin retarded and mad fuked up wtf is goin on in that head of urs lil boy


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: